צמרת מרכז הפרקטים
יבואני פרקטים ומשווקי פרקט Quick- Step
contact-us
טופס יצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    איך לנקות ולתחזק פרקטים?

    איך לנקות ולתחזק פרקטים?

    אם אתם מתכוונים לנקות פרקט בעצמכם, יהיו מספר כללים פשוטים שמומלץ ביותר לעקוב אחריהם. ניקוי פרקטים ניתן לצלוח בקלות בעזרת חומרי ניקוי שונים, אך כמובן שתמיד יהיה חשוב לוודא כי חומרי הניקוי מיועדים לסוג הפרקט שלכם.

    יש בבית פרקט ואתם מעוניינים שהוא יחזור לנצוץ? התקנת פרקטים תמיד תצריך ממכם גם תחזוקה מסוימת, בין אם מעטה או רבה. בעוד שחלק מסוגי הפרקטים יצריכו תחזוקה רבה יותר, תמיד תוכלו להתקין פרקט בבית שיצריך ממכם ניקוי פרקטים פשוט. למשל, פרקט למינציה בדרך כלל יצריך ממכם שיטות ניקוי פחות מורכבות, בעוד שפרקט עץ אמיתי יצריך ממכם שיטת ניקוי מאוד מסוימת.

    כללי ברזל לניקוי פרקטים מכל הסוגים

    בכל מקרה, בין אם מותקן בביתכם פרקט מסוג כזה או אחר, הכלל הכי חשוב שיש לזכור – אין לשפוך מים על הפרקט. בכל מקרה בו אתם גורמים לפרקט לבוא במגע עם מים (גם אם מעטים), אתם עלולים לגרום לניפוח הפרקט ולנזק בלתי הפיך.

    ברוב הכמעט מוחלט של המקרים, פרקט שבר במגע עם מים יצריך החלפה ולא תיקון. אם בביתכם מותקן פרקט עץ אמיתי, בדרך כלל יהיה מומלץ להסתייע בשירותיהן של חברות ניקיון המעניקות ניקוי פרקטים מומלצות ומקצועיות. אלו יגיעו אליכם עם ציוד ניקוי מקצועי ומכונות חידוש פרקטים. לאחר מלאכת ניקיון לא ארוכה מדי, תוכלו להבחין כי הניצוץ חזר לפרקט שלכם. * טיפ, חפשו אחר חברת ניקיון לפי אזור המגורים שלכם, ככה תקבלו חברות קרובות יותר שיגיעו באופן מיידי.

    ניקוי סוג רצפות שונות ופרקטים

    ניקוי סוג רצפות שונות תמיד יצריך שיטות ניקוי מגוונות, ופרקטים הם לא שונים במובן הזה. תוכלו להשתמש באותם חומרי ניקוי ייעודיים לפרקטים שניתן לרכוש בסופרמרקט השכונתי, אך תמיד יהיה חשוב לוודא שחומר הניקוי אינו מסב נזק לפרקט.

    כיצד מוודאים זאת?

    מאוד פשוט, בוחנים את חומר הניקוי בפינה של הבית, בקצה של הפרקט. אם חומר הניקוי אינו גורם לירידה של צבע או לנזק בפרקט, יהיה אפשרי להמשיך הלאה לשאר הבית. במקרים בהם אתם מחפשים אחר השירות של ליטוש פרקטים מכל הסוגים, חשוב להבין כי ליטוש פרקט, בניגוד לניקוי, יצריך ממכם לא מעט ידע וניסיון מקצועי.

    מעוניינים לחדש את הפרקט?

    במקרים אלו, אנחנו ממש לא ממליצים לכם להשתמש בכל מיני שיטות ביתיות, או חס וחלילה, בניירות ליטוש למיניהם. ממש בקלות, אתם תמצאו את עצמכם עם נזקים חמורים בפרקט. ההמלצה הכי גורפת עבור ליטוש פרקטים מכל הסוגים, היא הסתייעות באנשי מקצוע אמיתיים, חברת ניקיון מומלצת לניקוי וליטוש פרקטים מכל הסוגים.

    בשורה התחתונה, אף אחד מאיתנו לא מעוניין להתחיל את היום עם תוכניות ניקיון של הבית, ולמצוא את עצמו בהמשך היום עומד אל מול פרקט שנגרם לו נזק בלתי הפיך. אם אתם לא בטוחים כיצד לנקות פרקטים ללא נזקים, יהיה חשוב להסתייע באנשי הניקיון המתאימים. בהצלחה!

    טופס יצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      Osnat KerenOsnat Keren
      12:10 03 Aug 23
      בוריס נחמד, מקצוען, עובד יפה. בקיצור עבודה מושלמת 🙏
      טל בר-לבטל בר-לב
      06:07 02 Aug 23
      ישראל נתן שרות מצויין. הפרקט מאוד יפה
      eyal oreyal or
      15:09 01 Aug 23
      צוות שרותי ומקצועי , עבודה נקייה ומדוייקת מומלץ בחום 😀😀
      Einav AEinav A
      13:20 31 Jul 23
      צוות אלכס מטווי החליף לנו פרקטים במקצועיות ,בנעימות.וביעילות.ממליץ מכל הלב כולל שלומי בחנות ששירת אותנו במקצועיות.ובסבלנות.
      Michael BlinsteinMichael Blinstein
      13:42 11 Jul 23
      שירות מעולה, מחירים תחרותיים.במקור חשבנו לרכוש את חומר הגלם בלבד, איזה מזל שבסוף תיאמנו על חומר + התקנה.אני נותן דגש על איכות ההתקנה, מהחנות תיאמו עימנו הובלה של הפרקטים לביתנו יום לפניי תאריך ההתקנה המיועד.ישראל המתקין, הגיע בזמן, עבד מסודר, יסודי, נקי, חושב קדימה למראה והתקנה אסטתית,גמר העבודה היה מעולה.ממליץ לכל על צמרת מרכז הפרקטים.
      Gabi EGabi E
      04:02 02 Jun 23
      רצינו להודות לירון שליווה את הליך הרכישה וליואל וצוות המתקינים - אתם אנשים נדירים! כל כך נדיר לפגוש אנשי מקצוע שהם גם סופר מקצועיים וגם פשוט אנשים נחמדים וחרוצים. שאפו ענק חברים!
      Gal BacharGal Bachar
      10:07 30 Apr 23
      שרות מדהים, ירון וגילי מקצועיים וסופר אדירים והמתקינים היו נהדרים! באו עבדו נקי, ועשו עבודה יפה בלי לעגל פינות!מצליצה בחום!
      Shai BShai B
      09:43 07 Apr 23
      לאחר מספר בדיקות הגענו לירון מצמרת פרקטים, המלצה של האדריכל שלנו, בחור סופר מקצוען. קיבל אותנו ירון, הבעלים עם חיוך כולו כוונות טובות. לאחר התיעצות מעמיקה והשוואת החלופות והסוגים השונים של דקים, החלטנו לסגור איתו על quick step . מהרגע הזה קרה הקסם השני, למרות שהזמנו ושילמנו הכל מראש, כל בקשה, כל פניה, כל שאלה נענתה באותו חיוך שירון קיבל אותנו ברגע שנכנסנו. הכל חיובי, הכל טוב, הכל בנועם.בשורה התחתונה, כיף! יותר מכיף פשוט תענוג להגיע לאיש מקצוע סופר שרותי, לקבל את השרות הכי טוב שיכולתי לבקש (גם 3 שבועות אחרי שהפרקט סופק).לאלו ששוקלים, ממליץ בחום להגיע לצמרת פרקטים ולהנות משרות יוצא דופן.תודה רבה ירון וכל צוות צמרות.
      מרינה שנהרמרינה שנהר
      14:28 29 Mar 23
      ירון הוא איש פרקטים מדהים יש להם מגוון ענקיהמתקינים שלהם אלופים זה כבר פעם שניה שאני עובד איתם.עבודה מיקצועית נקיים מסודרים הכל מושלם!!מילה אחת רעה אי אפשר להגיד.
      js_loader

      לנושאים נוספים

      post-thumbnail פרקט עמיד מים

      סוג חדש יחסית של פרקט למינציה הוא הפרקט הפולימרי האיכותי מאד שעמיד...

      המשך קריאה >
      כיצד להתאים וילונות לחדר?

      כאשר אנו מעצבים את הבית השאלה הראשונה שנשאל את עצמנו...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail תוספת מרפסת מעץ לבית

      אחד היתרונות שקיימים בבניה קלה, היא האפשרות לבנות במהירות ובזמן...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail ההבדל בין פרקט עץ לפרקט למינציה

      בשנים האחרונות, רצפת הפרקט הפכה להיות טרנד עיצובי הכרחי בכל...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail ברוכים הבאים למדריכים בצמרת

      ברוכים הבאים למדריכים בצמרת, כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של...

      המשך קריאה >
      בניית אתרים לעסקים
      ליצירת קשר
      שלום,
      איך נוכל לעזור לך?
      Call Now Button