צמרת מרכז הפרקטים
יבואני פרקטים ומשווקי פרקט Quick- Step
contact-us
טופס יצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    המדריך לריהוט המרפסת בחורף

    המדריך לריהוט המרפסת בחורף

    המרפסת היא מקום המפלט והשלווה של סביבת המגורים ורבים נהנים מישיבה במרפסת בכל עונות השנה. על מנת להפוך את המרפסת לאזור נעים לשהייה חשוב לעצב אותה בדרך האטרקטיבית ביותר: בין אם על ידי ריצוף מעניין כמו גרניט פורצלן דמוי פרקט להשגת אווירה חמימה ובין אם באמצעות פתרונות הצללה פונקציונאליים ואסתטיים כאחד.

    פינות הישיבה מהוות את גולת הכותרת של עיצוב המרפסת ומעניקות לה את הלוק המבוקש ואת הנוחות המועדפת. ההיצע מסחרר עם פינות במגוון גדלים, צורות וסגנונות, מהכפרי ועד המודרני.

    בבואכם לבחור ריהוט למרפסת חשוב להשקיע מחשבה בתהליך הבחירה לטווח הארוך ולבחור ריהוט שיתאים גם לחורף. העונה הקרה המביאה עמה לסירוגין רוחות וגשמים היכולים לפגוע במערכת שאינה עמידה דייה בפני תנאי מזג האוויר. עם זאת, יש רבים שנהנים מהישיבה במרפסת גם בימים הללו ומעוניינים במערכת ישיבה מפנקת.

    אז איך בוחרים פינות ישיבה במרפסת לחורף? דגשים חשובים ועיצובים מנצחים למרפסת יפהפייה בכל ימות השנה.

    החומרים המושלמים לימים הקרים

    חומר הגלם של פינות הישיבה הוא בעל השפעה רבה על העמידות וגם על המראה. חפשו מראש רהיטים שעשויים מחומרים שעמידים בפני מזג האוויר החורפי כמו למשל, אלומיניום.

    החומר הזה הוא כוכב על בעל עמידות יוצאת מן הכלל, עמיד בפני הגשם ובפני לחות ובנוסף,  המראה הקליל שלו משתלב בכל מרפסת. קלות המשקל מאפשרת לשאת אותו בקלות ממקום למקום והתחזוקה עצמה פשוטה להפליא והמראה הייחודי שלו נשמר לאורך זמן.

    הוא אולי נראה קל אבל נחשב לחומר סופר יציב. חפשו מערכות אלומיניום שעברו צביעה מסוג POWDER COATING המבטיחה עמידות גבוהה בכל תנאי מזג האוויר, לחות, רוחות וגשמים.

    חומר פופולארי נוסף בריהוט גן שישרת אתכם בנאמנות בכל עונה הוא ראטן סינטטי. גם הוא מצטיין בעמידות גבוהה בעיקר בשל שלדת האלומיניום (השניים מתחברים נהדר זה לזה), מראה טבעי ואלגנטי , קלות משקל ותחזוקה פשוטה.

    הטקסטיל המרפד את ריהוט הגן תורם לאופי של הרהיט, נגיעה צבעונית למרפסת כולו ולנוחות הישיבה. אבל חשוב להקפיד לבחור ריהוט גן בעל ריפוד שעמיד בתנאי חוץ מאתגרים כמו בחורפים קשים וריפוד רחיץ שניתן להסיר ולהחזיר בקלות. מערכות בהן נעשה שימוש ב-quick dry foam מאפשרות ליהנות מעמידות בפני מים וכתמים בשילוב ניקוז מים וזרימה של אוויר ומניעת הצטברות של עובש, חיידקים וריחות רעים. כמובן שאם תרצו, אפשר לרכוש כיסויים אטומים למים להגנה מקסימלית על הריהוט כאשר הוא אינו בשימוש בעונה הקרה.

    עיצובים לכל ימות השנה

    החורף הוא לא סיבה להחליף רהיטים אלא ליהנות מריהוט במראה שעומד במבחן הזמן וילווה אתכם מעונה לעונה. בחרו מראש מערכות ישיבה המותאמות לגודל ולשטח המרפסת כך שלא יחסמו את המרחב וישמרו על אווריריות. במידה ויש לכם ריצוף דמוי פרקט תוכלו ללכת על הקו הכפרי החמים והמזמין עם ריפוד מאסיבי יותר ומראה דומיננטי או להפך, על טאץ' מודרני בקווים נקיים ומראה מינימליסטי. ניתן לבחור קווים מעוגלים למרפסות מעוגלות וקווים ישרים למרפסות מרובעות או מלבניות או להפך, "לשבור" את המראה הישר באמצעות מערכת בעלת קווים מעוגלים, רכים וזורמים ומערכת ישרה למרפסת עגולה. אפשר תמיד לרענן את המערכת מבחינת צבעי הריפוד – גוונים של אפור למשל מתאימים לכל עונה, משדרים אורבניות ונוחות ויחד עם חומרי הגלם השונים כמו הראטן והאלומיניום מבטיחים מראה שרלבנטי לכל תקופת זמן.

    החורף הוא לא סיבה להימנע מיציאה למרפסת. עם פינות הישיבה הנכונות תיהנו ממנה בכל יום ובכל מזג אוויר.

    טופס יצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      Osnat KerenOsnat Keren
      12:10 03 Aug 23
      בוריס נחמד, מקצוען, עובד יפה. בקיצור עבודה מושלמת 🙏
      טל בר-לבטל בר-לב
      06:07 02 Aug 23
      ישראל נתן שרות מצויין. הפרקט מאוד יפה
      eyal oreyal or
      15:09 01 Aug 23
      צוות שרותי ומקצועי , עבודה נקייה ומדוייקת מומלץ בחום 😀😀
      Einav AEinav A
      13:20 31 Jul 23
      צוות אלכס מטווי החליף לנו פרקטים במקצועיות ,בנעימות.וביעילות.ממליץ מכל הלב כולל שלומי בחנות ששירת אותנו במקצועיות.ובסבלנות.
      Michael BlinsteinMichael Blinstein
      13:42 11 Jul 23
      שירות מעולה, מחירים תחרותיים.במקור חשבנו לרכוש את חומר הגלם בלבד, איזה מזל שבסוף תיאמנו על חומר + התקנה.אני נותן דגש על איכות ההתקנה, מהחנות תיאמו עימנו הובלה של הפרקטים לביתנו יום לפניי תאריך ההתקנה המיועד.ישראל המתקין, הגיע בזמן, עבד מסודר, יסודי, נקי, חושב קדימה למראה והתקנה אסטתית,גמר העבודה היה מעולה.ממליץ לכל על צמרת מרכז הפרקטים.
      Gabi EGabi E
      04:02 02 Jun 23
      רצינו להודות לירון שליווה את הליך הרכישה וליואל וצוות המתקינים - אתם אנשים נדירים! כל כך נדיר לפגוש אנשי מקצוע שהם גם סופר מקצועיים וגם פשוט אנשים נחמדים וחרוצים. שאפו ענק חברים!
      Gal BacharGal Bachar
      10:07 30 Apr 23
      שרות מדהים, ירון וגילי מקצועיים וסופר אדירים והמתקינים היו נהדרים! באו עבדו נקי, ועשו עבודה יפה בלי לעגל פינות!מצליצה בחום!
      Shai BShai B
      09:43 07 Apr 23
      לאחר מספר בדיקות הגענו לירון מצמרת פרקטים, המלצה של האדריכל שלנו, בחור סופר מקצוען. קיבל אותנו ירון, הבעלים עם חיוך כולו כוונות טובות. לאחר התיעצות מעמיקה והשוואת החלופות והסוגים השונים של דקים, החלטנו לסגור איתו על quick step . מהרגע הזה קרה הקסם השני, למרות שהזמנו ושילמנו הכל מראש, כל בקשה, כל פניה, כל שאלה נענתה באותו חיוך שירון קיבל אותנו ברגע שנכנסנו. הכל חיובי, הכל טוב, הכל בנועם.בשורה התחתונה, כיף! יותר מכיף פשוט תענוג להגיע לאיש מקצוע סופר שרותי, לקבל את השרות הכי טוב שיכולתי לבקש (גם 3 שבועות אחרי שהפרקט סופק).לאלו ששוקלים, ממליץ בחום להגיע לצמרת פרקטים ולהנות משרות יוצא דופן.תודה רבה ירון וכל צוות צמרות.
      מרינה שנהרמרינה שנהר
      14:28 29 Mar 23
      ירון הוא איש פרקטים מדהים יש להם מגוון ענקיהמתקינים שלהם אלופים זה כבר פעם שניה שאני עובד איתם.עבודה מיקצועית נקיים מסודרים הכל מושלם!!מילה אחת רעה אי אפשר להגיד.
      js_loader

      לנושאים נוספים

      post-thumbnail התקנת פרקטים

      התקנת פרקטים – כל השלבים לאחר שבוחרים את דוגמת הפרקטים המתאימה...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail מהם יתרונותיו של פרקט העץ?

      פרקט העץ הוא מסוג המוצרים שעד שאין לך אותו בבית...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail השילוב הנכון של כריות נוי לבית

      שנה חדשה מהווה הזדמנות לרענן את העיצוב של סביבת המגורים...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail פרקטים ראשון לציון

      יש אנשים שרוכשים פרקטים בראשון ציון ומעוניינים להתקינם בכוחות עצמם....

      המשך קריאה >
      post-thumbnail התקנת פרקטים בתל אביב

      פרקטים, הם ללא ספק חיפוי מעוצב שעושה פלאים בחללי הבית...

      המשך קריאה >
      בניית אתרים לעסקים
      ליצירת קשר
      שלום,
      איך נוכל לעזור לך?
      Call Now Button