צמרת מרכז הפרקטים
יבואני פרקטים ומשווקי פרקט Quick- Step
contact-us
טופס יצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מהו הפרקט העדיף עבורכם – עץ או למינציה?

    מהו הפרקט העדיף עבורכם – עץ או למינציה?

    רצפת פרקט מוסיפה לבית טאץ' עיצובי אירופאי, ויוצרת תחושת חמימות ביתית. רצפת הפרקט נעימה למגע ברגליים יחפות בכל ימות השנה, וכיום ניתן למצוא פרקט ברמות גימור ואיכות שונות, ובשלל צבעים. במאמר הבא ננסה לספק לכם את המידע הנחוץ על מנת לבחון מה עדיף עבורכם – פרקט עץ או פרקט למינציה.

    ההבדלים בין פרקט עץ לפרקט למינציה

    פרקט עץ כשמו כן הוא – עשוי מעץ, וכיוון שכך, הוא מבודד חום וקור, מגיב לשינויים בלחות ובטמפרטורה, רגיש לשריטות ולמכות, אך קל לניקיון. לעומתו, פרקט הלמינציה הוא סינתטי ומדמה טקסטורת עץ, והוא מצופה בשכבת למינציה המגנה עליו מפני שחיקה ושריטות. כתוצאה מכך, פרקט למינציה עמיד יותר מפרקט עץ בפני שריטות, אינו דוהה בשמש ואינו מגיב לשינויי טמפרטורה, אך הוא אינו מבודד חום וקור כמו פרקט עץ. התקנת פרקט עץ דורשת הכנת תשתית מראש והיא מורכבת יותר, בעוד שהתקנת פרקט למינציה פשוטה, אינה דורשת הכנה מראש וניתן ליישמה על גבי משטחים מרוצפים, משטחי בטון, PVC וכל משטח קשיח אחר.

    סוגי הפרקט השונים

    אמנם כבר ציינו פרקט עץ, אך בקטגוריה זו מצויים בשוק מספר סוגי פרקטים. נסביר מעט על שלושה מהם, ולבסוף נציין שוב את פרקט הלמינציה, שמהווה אלטרנטיבה אפשרית לפרקט עץ:

    • פרקט עץ גושני – פרקט העשוי מחתיכה אחת של עץ, בעל מראה טבעי מאוד, רגיש לשינויי טמפרטורה ולחות, וכן לשריטות ולשחיקה. מראה הפרקט הגושני יוקרתי ומחירו יקר, ובשל רגישותו הוא אינו מתאים למקומות הומי אדם.
    • פרקט עץ רב שכבתי – עשוי מספר שכבות של עץ, כאשר השכבה העליונה היא מעץ איכותי, מה שמעניק לו מראה מרשים. פרקט רב שכבתי הוא חזק ועמיד יותר מפרקט עץ גושני, ומתאים להתקנה בבתים שמותקנת בהם מערכת חימום תת רצפתי, וכן במקומות הומי אדם.
    • פרקט עץ תלת שכבתי – פרקט העשוי שלוש שכבות: שכבה עליונה מעץ אציל, המשווה לו מראה של פרקט עץ גושני, ושתי שכבות תחתונות של עץ פשוט יותר המודבקות בכיוונים מנוגדים, מה שמעניק יציבות ועמידות לפרקט.
    • פרקט למינציה – פרקט זה עשוי שכבות עץ דחוס המודבקות על לוח בסיס, מעליהן צילום של טקסטורת עץ ומעליו שכבת למינציה. הוא עמיד מאוד, מתאים למקומות הומי אדם, קל להתקנה וזול בהשוואה לסוגי הפרקט מעץ.

    לסיכום

    אם תקציבכם מוגבל, פרקט למינציה יכול להוות מענה טוב לצורכיכם. כמו כן, אם מדובר ברצפה למשרד, לחנות או למרחב הומה אדם, פרקט למינציה יתאים יותר, משום שהוא עמיד וחזק יותר. לעומת זאת, אם אתם רוצים לחוש את מגע העץ בכפות הרגליים ולא רק לראותו בעיניכם, כדאי לבחור בפרקט עץ. אין חומר אחר שיעניק את התחושה הנעימה והביתית כמו פרקט עץ ביום חורף קר.

    טופס יצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      Osnat KerenOsnat Keren
      12:10 03 Aug 23
      בוריס נחמד, מקצוען, עובד יפה. בקיצור עבודה מושלמת 🙏
      טל בר-לבטל בר-לב
      06:07 02 Aug 23
      ישראל נתן שרות מצויין. הפרקט מאוד יפה
      eyal oreyal or
      15:09 01 Aug 23
      צוות שרותי ומקצועי , עבודה נקייה ומדוייקת מומלץ בחום 😀😀
      Einav AEinav A
      13:20 31 Jul 23
      צוות אלכס מטווי החליף לנו פרקטים במקצועיות ,בנעימות.וביעילות.ממליץ מכל הלב כולל שלומי בחנות ששירת אותנו במקצועיות.ובסבלנות.
      Michael BlinsteinMichael Blinstein
      13:42 11 Jul 23
      שירות מעולה, מחירים תחרותיים.במקור חשבנו לרכוש את חומר הגלם בלבד, איזה מזל שבסוף תיאמנו על חומר + התקנה.אני נותן דגש על איכות ההתקנה, מהחנות תיאמו עימנו הובלה של הפרקטים לביתנו יום לפניי תאריך ההתקנה המיועד.ישראל המתקין, הגיע בזמן, עבד מסודר, יסודי, נקי, חושב קדימה למראה והתקנה אסטתית,גמר העבודה היה מעולה.ממליץ לכל על צמרת מרכז הפרקטים.
      Gabi EGabi E
      04:02 02 Jun 23
      רצינו להודות לירון שליווה את הליך הרכישה וליואל וצוות המתקינים - אתם אנשים נדירים! כל כך נדיר לפגוש אנשי מקצוע שהם גם סופר מקצועיים וגם פשוט אנשים נחמדים וחרוצים. שאפו ענק חברים!
      Gal BacharGal Bachar
      10:07 30 Apr 23
      שרות מדהים, ירון וגילי מקצועיים וסופר אדירים והמתקינים היו נהדרים! באו עבדו נקי, ועשו עבודה יפה בלי לעגל פינות!מצליצה בחום!
      Shai BShai B
      09:43 07 Apr 23
      לאחר מספר בדיקות הגענו לירון מצמרת פרקטים, המלצה של האדריכל שלנו, בחור סופר מקצוען. קיבל אותנו ירון, הבעלים עם חיוך כולו כוונות טובות. לאחר התיעצות מעמיקה והשוואת החלופות והסוגים השונים של דקים, החלטנו לסגור איתו על quick step . מהרגע הזה קרה הקסם השני, למרות שהזמנו ושילמנו הכל מראש, כל בקשה, כל פניה, כל שאלה נענתה באותו חיוך שירון קיבל אותנו ברגע שנכנסנו. הכל חיובי, הכל טוב, הכל בנועם.בשורה התחתונה, כיף! יותר מכיף פשוט תענוג להגיע לאיש מקצוע סופר שרותי, לקבל את השרות הכי טוב שיכולתי לבקש (גם 3 שבועות אחרי שהפרקט סופק).לאלו ששוקלים, ממליץ בחום להגיע לצמרת פרקטים ולהנות משרות יוצא דופן.תודה רבה ירון וכל צוות צמרות.
      מרינה שנהרמרינה שנהר
      14:28 29 Mar 23
      ירון הוא איש פרקטים מדהים יש להם מגוון ענקיהמתקינים שלהם אלופים זה כבר פעם שניה שאני עובד איתם.עבודה מיקצועית נקיים מסודרים הכל מושלם!!מילה אחת רעה אי אפשר להגיד.
      js_loader

      לנושאים נוספים

      post-thumbnail פרקטים כפר סבא

      החלפת רצפת הבית ברצפת פרקט, הינו צעד חשוב ויש להתארגן...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail פרויקט חיפוי קיר מעץ בתל-אביב

      חיפוי קיר מעץ בתל אביב בבתים גדולים במיוחד, חיפוי קיר דרוש,...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail וילונות ממסגרים את הנוף

      ההתפתחויות בענף העיצוב, הביא מבחר רב של דמי וילונות. הבדים...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail פרויקט התקנת פרקטים ברעננה

      התקנת פרקטים ברעננה הפרקטים, כבשו את כולנו בסערה, הם משרים חמימות,...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail פרויקט התקנת פרקט בחדר ילדים בשרון

      התקנת פרקטים בשרון פרקטים, ניתן למצוא בגוונים טבעיים של עץ, או...

      המשך קריאה >
      בניית אתרים לעסקים
      ליצירת קשר
      שלום,
      איך נוכל לעזור לך?
      Call Now Button