צמרת מרכז הפרקטים
יבואני פרקטים ומשווקי פרקט Quick- Step
contact-us
טופס יצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    שטיחים לבית מעוצב

    שטיחים לבית מעוצב

    שטיחים משמשים אותנו לאלמנט עיצובי. הם גורמים לאווירה נעימה וחמה בבית ולהוסיף כמובן לעיצוב הכללי של כל חללי הבית. ניתן למצוא שטיחים לבית מעוצב אשר יתאימו לסלון, לחדר השינה, לחדר העבודה, לפינת האוכל וכדומה. לפני רכישה של שטיחים כדאי כי תבדקו את חומרי הגלם מהם הם מיוצרים. ישנם חומרי גלם שונים, כגון שטיחים שמיוצרים בעבודת יד וחומר הגלם שלהם הינו צמר נקי או משי מה שמייקר את עלותם, או לחלופין שטיחים המיוצרים במפעלים מחומרי גלם סינטטיים. במידה ואתם מעוניינים כי השטיחים יישמרו לשנים ולא ייאבדו מגוונם, כדאי לרכוש שטיחים איכותיים מחומרי גלם טבעיים. ישנם שטיחים שמתאימים למטבח ולחדרי הרחצה, שטיחים אלה חייבים להיות עמידים בפני מים ולחות.

    שטיחים שונים לחללים בבית ובמידות שונות

    התאמת גודל השטיח הוא חשוב לכל חלל וחלל. ניתן למצוא שטיחים קטנים, גדולים מאוד או בינוניים. לחללים שהם קטנים, מומלץ לרכוש שטיחים לבית מעוצב בגודל קטן. ישנה אפשרות לשלב גם באמצעות כמה שטיחים שיהיו בגוונים דומים חללים שונים בבית כגוון הול הכניסה לבית. ישנם שטיחים שמתאימים למסדרון צר, כגון שטיחים שיהיו צרים וארוכים, המשמשים מטרה זו. מומלץ לדעת כי שטיחים איכותיים, הם כאלה שמקיימים סימביוזה עם שאר האלמנטים הנמצאים בחללים בו אנו מעוניינים להניח אותם.

    חשוב שהמרקם של השטיח יתאים לעיצוב הכללי של החדר ולא יצור שוני בולט המפריע להרמוניה בחדר. הבחירה של הגוון והדוגמא של השטיחים היא מכרעת ויש לבצע את הבחירה הנכונה, תוך שיקול בגוונים המתחברים טוב עם גווני הריהוט הנמצאים בחללים. אם תבחרו נכון את השטיחים לחללים השונים בביתכם, תזכו לחוש את האווירה הרצויה והמיוחדת שהם יגרמו לכם.

    חורף נעים עם שטיחים מפנקים ומעוצבים

    רוב האנשים נוהגים לפרוש את השטיחים בחללים השונים בעונת החורף, היות ושטיחים גורמים לחום נעים בית, מלבד היותם פריט עיצובי מושלם. ישנם שטיחים שנעימים למגע, עבים, ורכים, כאלו שהילדים יכולים לשכב עליהם ולשחק כאשר אנו פשוט נהנים מנוכחותם ומהשובבות שלהם. כאשר הסלון למשל יהפוך למקום מעוצב ונעים, כולם ירצו לשהות בו ויחושו את האווירה הביתית, היוקרתית והמחממת באמצעות השטיחים שרכשתם.

    ניתן למצוא סגנונות שונים של שטיחים, שטיים אוריינטליים, שטיחים בסגנון מודרני או שטיחים בעלי מראה קלאסי. הבחירה תלויה בסוג הריהוט והעיצוב הכללי בבית, למשל ריהוט עתיק ומראה כפרי ילך יותר עם שטיחים פרסים או סיניים או כאלה שהם בעלי מראה עשיר ואוריינטלי. ריהוט בעל קווים ישרים ונקיים ילכו טוב עם שטיחים מודרניים. חשוב להתאים את השטיחים כך שהמראה בבית יהיה הרמוני. אם תרצו לשאוף השראה ולהתייעץ עם עוד אנשים בתחום או כאלו בעלי דעה תוכלו להיכנס לקבוצת הפייסבוק הבאה, בה תוכלו למצוא גם בעלי מקצוע וגם אנשים כמוכם שיוכלו לייעץ ולעזור לכם מניסיונם וטעמם.

    טופס יצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      Osnat KerenOsnat Keren
      12:10 03 Aug 23
      בוריס נחמד, מקצוען, עובד יפה. בקיצור עבודה מושלמת 🙏
      טל בר-לבטל בר-לב
      06:07 02 Aug 23
      ישראל נתן שרות מצויין. הפרקט מאוד יפה
      eyal oreyal or
      15:09 01 Aug 23
      צוות שרותי ומקצועי , עבודה נקייה ומדוייקת מומלץ בחום 😀😀
      Einav AEinav A
      13:20 31 Jul 23
      צוות אלכס מטווי החליף לנו פרקטים במקצועיות ,בנעימות.וביעילות.ממליץ מכל הלב כולל שלומי בחנות ששירת אותנו במקצועיות.ובסבלנות.
      Michael BlinsteinMichael Blinstein
      13:42 11 Jul 23
      שירות מעולה, מחירים תחרותיים.במקור חשבנו לרכוש את חומר הגלם בלבד, איזה מזל שבסוף תיאמנו על חומר + התקנה.אני נותן דגש על איכות ההתקנה, מהחנות תיאמו עימנו הובלה של הפרקטים לביתנו יום לפניי תאריך ההתקנה המיועד.ישראל המתקין, הגיע בזמן, עבד מסודר, יסודי, נקי, חושב קדימה למראה והתקנה אסטתית,גמר העבודה היה מעולה.ממליץ לכל על צמרת מרכז הפרקטים.
      Gabi EGabi E
      04:02 02 Jun 23
      רצינו להודות לירון שליווה את הליך הרכישה וליואל וצוות המתקינים - אתם אנשים נדירים! כל כך נדיר לפגוש אנשי מקצוע שהם גם סופר מקצועיים וגם פשוט אנשים נחמדים וחרוצים. שאפו ענק חברים!
      Gal BacharGal Bachar
      10:07 30 Apr 23
      שרות מדהים, ירון וגילי מקצועיים וסופר אדירים והמתקינים היו נהדרים! באו עבדו נקי, ועשו עבודה יפה בלי לעגל פינות!מצליצה בחום!
      Shai BShai B
      09:43 07 Apr 23
      לאחר מספר בדיקות הגענו לירון מצמרת פרקטים, המלצה של האדריכל שלנו, בחור סופר מקצוען. קיבל אותנו ירון, הבעלים עם חיוך כולו כוונות טובות. לאחר התיעצות מעמיקה והשוואת החלופות והסוגים השונים של דקים, החלטנו לסגור איתו על quick step . מהרגע הזה קרה הקסם השני, למרות שהזמנו ושילמנו הכל מראש, כל בקשה, כל פניה, כל שאלה נענתה באותו חיוך שירון קיבל אותנו ברגע שנכנסנו. הכל חיובי, הכל טוב, הכל בנועם.בשורה התחתונה, כיף! יותר מכיף פשוט תענוג להגיע לאיש מקצוע סופר שרותי, לקבל את השרות הכי טוב שיכולתי לבקש (גם 3 שבועות אחרי שהפרקט סופק).לאלו ששוקלים, ממליץ בחום להגיע לצמרת פרקטים ולהנות משרות יוצא דופן.תודה רבה ירון וכל צוות צמרות.
      מרינה שנהרמרינה שנהר
      14:28 29 Mar 23
      ירון הוא איש פרקטים מדהים יש להם מגוון ענקיהמתקינים שלהם אלופים זה כבר פעם שניה שאני עובד איתם.עבודה מיקצועית נקיים מסודרים הכל מושלם!!מילה אחת רעה אי אפשר להגיד.
      js_loader

      לנושאים נוספים

      post-thumbnail התקנת פרקטים בתל אביב

      פרקטים, הם ללא ספק חיפוי מעוצב שעושה פלאים בחללי הבית...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail וילונות ממסגרים את הנוף

      ההתפתחויות בענף העיצוב, הביא מבחר רב של דמי וילונות. הבדים...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail מהם יתרונותיו של פרקט העץ?

      פרקט העץ הוא מסוג המוצרים שעד שאין לך אותו בבית...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail איך לבחור קמין מעוצב שישתלב יחד עם הפרקט?

      אם אתם חובבי התחושה הכפרית שעוטפת אתכם מכל כיוון, זו...

      המשך קריאה >
      post-thumbnail התאמת צבע הבית לוילונות

      הטרנדים החדשים משלבים בעיצוב הבית את הריהוט, השטיחים, הוילונות והאקססוריז...

      המשך קריאה >
      בניית אתרים לעסקים
      ליצירת קשר
      שלום,
      איך נוכל לעזור לך?
      Call Now Button