צמרת מרכז הפרקטים
יבואני פרקטים ומשווקי פרקט Quick- Step
contact-us
טופס יצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    פרקט למינציה

    בעיצוב לא צריך פשרות
    Osnat KerenOsnat Keren
    12:10 03 Aug 23
    בוריס נחמד, מקצוען, עובד יפה. בקיצור עבודה מושלמת 🙏
    טל בר-לבטל בר-לב
    06:07 02 Aug 23
    ישראל נתן שרות מצויין. הפרקט מאוד יפה
    eyal oreyal or
    15:09 01 Aug 23
    צוות שרותי ומקצועי , עבודה נקייה ומדוייקת מומלץ בחום 😀😀
    Einav AEinav A
    13:20 31 Jul 23
    צוות אלכס מטווי החליף לנו פרקטים במקצועיות ,בנעימות.וביעילות.ממליץ מכל הלב כולל שלומי בחנות ששירת אותנו במקצועיות.ובסבלנות.
    Michael BlinsteinMichael Blinstein
    13:42 11 Jul 23
    שירות מעולה, מחירים תחרותיים.במקור חשבנו לרכוש את חומר הגלם בלבד, איזה מזל שבסוף תיאמנו על חומר + התקנה.אני נותן דגש על איכות ההתקנה, מהחנות תיאמו עימנו הובלה של הפרקטים לביתנו יום לפניי תאריך ההתקנה המיועד.ישראל המתקין, הגיע בזמן, עבד מסודר, יסודי, נקי, חושב קדימה למראה והתקנה אסטתית,גמר העבודה היה מעולה.ממליץ לכל על צמרת מרכז הפרקטים.
    Gabi EGabi E
    04:02 02 Jun 23
    רצינו להודות לירון שליווה את הליך הרכישה וליואל וצוות המתקינים - אתם אנשים נדירים! כל כך נדיר לפגוש אנשי מקצוע שהם גם סופר מקצועיים וגם פשוט אנשים נחמדים וחרוצים. שאפו ענק חברים!
    Gal BacharGal Bachar
    10:07 30 Apr 23
    שרות מדהים, ירון וגילי מקצועיים וסופר אדירים והמתקינים היו נהדרים! באו עבדו נקי, ועשו עבודה יפה בלי לעגל פינות!מצליצה בחום!
    Shai BShai B
    09:43 07 Apr 23
    לאחר מספר בדיקות הגענו לירון מצמרת פרקטים, המלצה של האדריכל שלנו, בחור סופר מקצוען. קיבל אותנו ירון, הבעלים עם חיוך כולו כוונות טובות. לאחר התיעצות מעמיקה והשוואת החלופות והסוגים השונים של דקים, החלטנו לסגור איתו על quick step . מהרגע הזה קרה הקסם השני, למרות שהזמנו ושילמנו הכל מראש, כל בקשה, כל פניה, כל שאלה נענתה באותו חיוך שירון קיבל אותנו ברגע שנכנסנו. הכל חיובי, הכל טוב, הכל בנועם.בשורה התחתונה, כיף! יותר מכיף פשוט תענוג להגיע לאיש מקצוע סופר שרותי, לקבל את השרות הכי טוב שיכולתי לבקש (גם 3 שבועות אחרי שהפרקט סופק).לאלו ששוקלים, ממליץ בחום להגיע לצמרת פרקטים ולהנות משרות יוצא דופן.תודה רבה ירון וכל צוות צמרות.
    מרינה שנהרמרינה שנהר
    14:28 29 Mar 23
    ירון הוא איש פרקטים מדהים יש להם מגוון ענקיהמתקינים שלהם אלופים זה כבר פעם שניה שאני עובד איתם.עבודה מיקצועית נקיים מסודרים הכל מושלם!!מילה אחת רעה אי אפשר להגיד.
    js_loader

    מדוע לבחור בפרקט למינציה?

    בשנים האחרונות, פרקט למינציה מהווה את אחד הריצופים הפופולאריים בקרב משפחות ובעלי עסקים בישראל. פרקט למינציה מדמה את מראה הפרקט הקלאסי בצורה סינטטית שמאפשרת מצד אחד להנות מהמראה העיצובי החמים, המהודר והרומנטי שחומר העץ מעביר ומצד שני להתגבר על החסרונות של חומר העץ ביניהם תחזוקה יקרה, ספיגת כתמים ושריטות. במאמר הבא, נסביר לכם מהו בכלל פרקט למינציה, מהם היתרונות שבבחירה זו וכיצד נהוג להתקין את הפרקט הסינטטי.

    אז כמו שכבר הצלחתם להבין פרקט למינציה הוא למעשה חיפוי סינטטי כלומר הוא עובר תהליך עיבוד תעשייתי שלם, זאת בשונה מהפרקט הקלאסי שעשוי כמובן מעץ מלא גושני. פרקט למינציה ברוב המקרים עשוי משלוש שכבות הכוללות לוח למינציה, לוח של עץ דחוס מה שנקרא בשפה המקצועית HDF ושכבה נוספת של למינציה.

    התהליך התעשייתי שהלוחות עוברים למעשה מספק לפרקט יתרון מהותי ובולט – יציבות, חוזק ועמידות. כל פרקט למינציה מצופה לבסוף בשכבת ניילון המספקת לו הגנה גבוהה מפני שריטות, כתמים וכדומה לכן קל מאוד לנקות אותו ולשמר אותו לאורך שנים. השוק מציע קשת רחבה של פרקטים מסוג למינציה כאשר ההבדלים באים לידי ביטוי באיכות חומרי הגלם וכמובן במחיר.

    שני יתרונות נוספים פרט למחיר ולרמת העמידות של הפרקט הם המבחר העצום שקיים בשוק והיעדר צורך בתהליך של תחזוקה שוטפת. אם בפרקט מעץ מלא אנו מוגבלים באופן יחסי בבחירת הגוון והמרקם, מכיוון ומדובר בתהליך תעשייתי ניתן לבחור כמעט כל גוון שהוא ולדמותו לעץ.

    פרקטי למינציה – שלבי התקנה

    התקנה מקצועית של פרקט למינציה כוללת כמה שלבים עיקריים וחשובים מאוד. ראשית, עלינו לבחור את הכיוון שינחה אותנו בתהליך ההתקנה כאשר מומלץ להתחיל בקיר הרחב ביותר בחלל. לאחר מכן יהיה להתקין ספוג בכיוון הנגדי לפרקט שמטרתו לספק שכבת בידוד. השלבים הבאים כוללים את הנחת הפרקט על רצפת החדר, חיבור לוחות פרקט הלמינציה זה אל זה, הדבקה של הפאנלים ובמידת הצורך יש לקצר את הדלתות בהתאם לגובה הפרקט.

    פרקט למינציה – באילו חללים מומלץ להתקין אותו?

    ובכן, למרות שמדובר בחומר סינטטי ולא בדבר האמיתי עדיין יש חללים שעדיף לבחור עבורם שיטת ריצוף אחרת בכדי למנוע מצב של עיוותים, עלייה של הפרקט כלפי מעלה ושאר בעיות. התקנה של פרקט לימנציה פחות מומלצת בחללים עם גישה גבוהה למזגי אוויר קיצוניים כמו למשל מרפסת, מחסן או חדר שירות וגם חללים עם רמות גבוהות של לחות ומים. בחללים מהסוג הזה מומלץ דווקא ללכת על דק מעץ או על אריחי קרמיקה. לעומת זאת, בחללים בהם התנועה גבוהה כמו למשל בחנויות ובתי עסק, משרדים גדולים, בתים פרטיים ודירות עם ילדים ובעלי חיים כן מומלץ לבחור בפרקט למינציה לריצוף. כדאי לדעת שקיימות רמות שחיקה שונות בפרקטים מהסוג הזה ולכן ככל שהתנועה בחלל גבוהה יותר, כך שווה להשקיע בדרגת שחיקה גבוהה.

    חברת צמרת גאה להציג בפניכם מגוון רחב של פרקטי למינציה ולסייע לכם בתהליך הבחירה וההתקנה עם אחריות מלאה הן על חומרי הגלם והן על תהליך ההתקנה.

    בניית אתרים לעסקים
    ליצירת קשר
    שלום,
    איך נוכל לעזור לך?
    Call Now Button